Modna marka. Jak?
Z restauracją Hewelke Restaurant & Bakery rozpoczęłyśmy współpracę z początkiem 2023 roku. To nowe miejsce (powstało w sierpniu 2022) z kuchnią pod patronatem super utalentowanego Szefa Kuchni – Marcina Popielarza, a kierowane przez Szefową Kuchni – Aldonę Orel. Koncept ten zakłada przystępność formy posiłków, ale także ich cen dla szerszego grona, niż wyselekcjonowana grupa pasjonatów menu degustacyjnego.
Cel komunikacji
Klient zgłosił się do nas, mając na uwadze nasze portfolio i nasze kreatywne podejście do komunikacji marek. Zależało mu na tym, aby stworzyć dla Hewelke ciekawą, nieszablonową komunikację. Efektem marketingu marki miał być oczywiście też wzrost sprzedaży w lokalu.
Kanały
Instagram / Facebook / projekty graficzne / materiały drukowane / nowa strona www
Opis
Zazwyczaj w takiej sytuacji rozpoczynamy współpracę strategią komunikacji oraz koncepcją kreatywną, z której rodzi się pomysł na wizerunkową sesją zdjęciową. W tym przypadku jednak, Klient dostarczył nam mistrzowską sesję wizerunkową, więc naszym zadaniem było zaplanować, jak ją dobrze wykorzystać oraz dorobić content video i codzienny content foto.
Restauracja Hewelke znajduje się w historycznym Browarze w Gdańsku Wrzeszczu. Jak sama nazwa wskazuje, miejsce oddaje hołd znakomitemu astronomowi, matematykowi i konstruktorowi, który urodził się i całe życie mieszkał w Gdańsku – Janowi Heweliuszowi.
Etapy prac
- Opracowanie strategii komunikacji.
- Projekt koncepcji komunikacji.
- Stworzenie komunikacji graficznej marki.
- Projekt nowych materiałów graficznych (w tym nowe menu).
- Produkcja sesji foto/video.
- Stworzenie brandingu dla marki „Street Food Fighters”
- Projekt, budowa i wdrożenie nowej strony internetowej restauracji.
- Stworzenie planu i harmonogramu postów.
- Wdrożenie.
- Bieżący kontakt z Klientem.
Koncepcja kreatywna
Koncepcja kreatywna nie mogła nie oprzeć się na nikim innym, jak na Heweliuszu. Postanowiłyśmy odnieść się, przede wszystkim, do osiągnięć w dziedzinie astronomii słynnego gdańszczanina.
Sesja produktowa:



Projekty graficzne zgodne z konwencją oraz odmieniony projekt menu:








Street Food Fighters
Ale to wszystko za mało, aby miejsce stało się modne. Potrzeba wprowadzić w komunikację jeszcze jeden ważny pierwiastek. Życie.
Doskonałą okazję do tego miałyśmy podczas eventu zorganizowanego przez Marcina Popielarza w Hewelke: „Street Food Fighters”
Kilkakrotnie odwiedziłyśmy restaurację, aby uwiecznić na zdjęciach i video ludzi: gości i pracowników restauracji.



instagram.com/hewelkerestaurant
Zupełnie nowej odsłony i użyteczności wymagała też strona internetowa Hewelke. Została zaprojektowana tak, aby ułatwić gościom poruszanie się po niej oraz tak, aby współgrać z nową koncepcją wizualną marki.
Przepis na modną markę
Marketing, jeśli dobrze zaprojektowany, może złożyć piękną obietnicę swoim odbiorcom. Ale modną markę tworzy nie tylko komunikacja marketingowa, ale przede wszystkim ludzie i wartości marki.
Jeśli Twoja marka ma predyspozycje do tego, by stać się rozchwytywaną, a Ty masz otwarty umysł na tyle, aby nam zaufać, pomożemy Ci osiągnąć ten cel!
Umów się na bezpłatną konsultację z nami, podczas której przeanalizujemy możliwości i określimy działania, które należy podjąć. Bez zobowiązań. Sam zdecydujesz, czy chcesz iść z nami w ten proces dalej.
Wypełnij poniższy formularz, a ja skontaktuję się z Tobą niebawem 👇🏻
Miłego dnia,
Ania Amsolik
współtwórczyni Social Spot