Kampania na Leady w Meta Ads

W czerwcu 2023 roku zgłosił się do nas klient z branży deweloperskiej z Trójmiasta z prośbą o przejęcie ich marketingu.

Nasze cele:

  • uwypuklić wartości (UVP) osiedla poprzez bardziej trendy content
  • wprowadzić świeży pomysł na komunikację
  • stworzyć nowe projekty graficzne materiałów drukowanych
  • zwiększyć skuteczność kampanii reklamowych w Meta i Google

 

Klient / Produkt

Klient sprzedaje całą gamę typów nieruchomości od apartamentów, poprzez domy szeregowe, bliźniaki, aż po domy jednorodzinne. W ogródkach oferuje opcję budowy basenu, a nieruchomości można kupić też w wersji “pod klucz”.

Wyszczególnienie poszczególnych etapów pracy: 

 

  1. Analiza strategii marketingowej Klienta, wizja lokalna.
  2. Projekt koncepcji komunikacji.
  3. Uspójnienie komunikacji graficznej poprzez stworzenie Key Visual marki.
  4. Projekt nowych materiałów graficznych.
  5. Produkcja wizerunkowej sesji fotograficznej.
  6. Stworzenie planu i harmonogramu postów oraz kampanii płatnych.
  7. Wdrożenie.
  8. Bieżący kontakt z Klientem.
  9. Ciągła analiza i optymalizacja kampanii płatnych.

 

Sesja wizerunkowa

Strategię komunikacji i sesję wizerunkową poprzedziła wizja lokalna, z której dowiedziałyśmy się, że mieszkańcami osiedla są młode małżeństwa z wyższej klasy średniej. Ta wiedza pomogła nam dobrać odpowiednią stylizację i modeli do sesji.

Chcesz poznać jak działamy? Zajrzyj do naszego Portfolio Foto/Video, gdzie publikujemy efekty różnych sesji wizerunkowych.

Bardzo ważne, podczas produkcji sesji foto/video jest to, że nie zostawiamy nigdy fotografa z produktem aby wyprodukował dla nas content.

Efekty naszych sesji to wielogodzinna analiza grup docelowych, przygotowanie scenariusza, rozpisanie fotografowi konkretnych ujęć, dobranie modeli, stylizacji, rekwizytów. Oraz praca na planie, pilnowanie, aby każde ujęcie ze scenariusza powstało i było nienaganne.

Kilka przykładowych ujęć:

Meta i Google Ads

W przypadku marketingu w branży deweloperskiej najważniejsza jest sprzedaż, a sprzedaż nie odbędzie się bez leadów.

Dzięki uspójnieniu komunikacji i wyprodukowaniu świeżego contentu, miałyśmy okazję przygotować kreacje, które przyniosły świetne efekty.

Drugim aspektem, który miał wpływ na skuteczność są ustawienia kampanii: dobrze dobrane grupy docelowe i cele marketingowe nastawione na konwersje. Kluczowe jest tu zbieranie danych w prawidłowy sposób oraz odpowiedni podział budżetu pomiędzy kampaniami na zimny ruch, a remarketingiem.

%

ponad 2-krotny wzrost liczby leadów

%

2,5 krotne obniżenie średniego kosztu leada

%

obniżenie budżetu dziennego

Wnioski

Sukces kampanii na leady to nie tylko same jej ustawienia, ale kompleksowe podejście do marketingu marki, od zbudowania wizerunku poprzez uwypuklenie przewag konkurencyjnych, aż po same kampanie na pozyskiwanie kontaktów.

 

Jeśli szukasz wsparcia w kompletnym podejściu do marketingu i sprzedaży Twojej marki, umów się na bezpłatną 15-minutową konsultację, podczas której zdiagnozujemy co należy poprawić w działaniach marketingowych. Po rozmowie przedstawimy jak my możemy pomóc Twojej marce.

window.lintrk('track', { conversion_id: 13611706 });