
dlaczego Social Spot?
Social Spot to agencja social media w której kreowanie wyjątkowego wizerunku marek, tworzenie i optymalizacja kampanii internetowych oraz tworzenie wystrzałowego contentu to chleb powszedni!
Jesteśmy dziewczynami z nielimitowanymi pokładami kreatywności. Świetna atmosfera w biurze towarzyszy nam na co dzień, a Klienci z różnorodnych branż dają nam olbrzymie możliwości rozwoju. Tu z błędów wyciągamy wnioski aby stawać się coraz lepszymi, tu gramy w różne gry aby pobudzić swoją kreatywność, tu polubisz pracę w biurze (zamiast samotnej zdalnej) Jesteśmy agencją inną niż wszystkie!
Rozrastamy się w zaskakująco szybkim tempie, dlatego potrzebujemy nowych rąk na marketingowym pokładzie! Kto wie, może właśnie Twoich?


aktualnie poszukujemy:

social media specialist
Zgłoś się do nas jeśli:
– masz na swoim koncie minimum 1-2 letnie doświadczenie w obsłudze firmowych kanałów social media,
– media społecznościowe to miłość Twojego życia ;),
– cechuje Cię kreatywność, a Twoja głowa jest pełna pomysłów, które potrafisz przełożyć na komunikację marek w internecie,
– masz wiedzę z zakresu tworzenia grafik oraz treści video do kampanii i social mediów,
– masz lekkie pióro
– lubisz pracę z ludźmi, jesteś komunikatywny/komunikatywna,
– jesteś zaangażowana/ny i chętna/ny do ciągłego rozwoju;
Będziesz odpowiedzialna/y za:
– współtworzenie konceptów social media i kampanii dla naszych klientów (branża hotelarska, gastro, beauty, wellness, lifestyle),
– tworzenie harmonogramów postów,
– tworzenie contentu: zdjęcia, grafiki, video, tiktoki, reelsy, storiesy, treści
– współpracę, spotkania oraz utrzymywanie dobrych, długofalowych relacji z Klientami;
– organizację sesji fotograficznych
– opiekę nad przydzielonymi klientami (bieżący kontakt)
Czego oczekujemy:
– min. 1-2-letniego doświadczenia w tworzeniu contentu do social mediów,
– świetnej organizacji pracy,
– znajomości rynku mediów społecznościowych,
– samodzielności, dokładności, odpowiedzialności oraz wielozadaniowości (praca przy kilku projektach jednocześnie),
– umiejętności kreatywnego myślenia oraz planowania,
– podstawowych umiejętności z zakresu projektowania grafik do social mediów a także pomysł i umiejętność montażu prostych formatów video (tiktok, rolka)
– komunikatywności, zaangażowania i usmiechu
dodatkowym atutem będzie jedna z poniższych umiejętności:
– znajomość Facebook Ads / Google Ads
– znajomość obsługi programów graficznych Adobe
– fotografia profesjonalna
Co możemy Ci zaoferować:
– kreatywną i bardzo dynamiczną pracę,
– wdrożenie i szkolenie w wybranych dziedzinach wymagających dodatkowej wiedzy/nauki,
– pracę stacjonarną w biurze (Gdynia Wzgórze Św. Maksymiliana) + 2 razy w miesiącu home office,
– elastyczność w formie zatrudnienia,
– 20 pełnopłatnych dni urlopowych,
– przestrzeń do samodzielnego działania i podejmowania inicjatywy,
– wspólne wyjścia na śniadania/lunche,
– elastyczne godziny pracy,
Co Cię ominie?
– Nuda. W naszej Agencji nie ma na nią miejsca!
– Dresscode i korpo-atmosfera – stawiamy na luz! W pracy musi być miło i przyjemnie, dlatego panuje u nas płaska struktura.
– Owocowe czwartki 🙁 Ale, ale! W ostatni piątek miesiąca umawiamy się na mieście, więc możesz zabrać nas do Twojej ulubionej kawiarni!
Myślisz, że pasujesz na to stanowisko? Podeślij nam swoje CV na adres workwithus@socialspot.pl i opisz siebie w kilku słowach. Jeśli nagrasz dla nas filmik zamiast zwykłego pliku pdf, będzie nam jeszcze milej!
