Koncepcja kreatywna na kampanię reklamową – case study
Kampanie reklamowe dzielą się na dwa rodzaje – wizerunkowe i sprzedażowe. Te pierwsze mają za zadanie ponieść się szeroko i zostać zapamiętane, a te drugie mają doprowadzić odbiorcę do zakupu produktu/usługi. Budując lejki marketingowe i sprzedażowe, nie można zapominać ani o jednym ani o drugim rodzaju kampanii.
Kampania, którą dziś rozłożymy na czynniki pierwsze miała wydźwięk zdecydowanie wiezrunkowy, ale ponieważ dotykała konkretnej usługi, oferowanej przez Klienta, jej „efektem ubocznym” miała być również sprzedaż.
Metryczka:
Klient: Blue Apart
Cele: popularyzacja spędzania ferii zimowych nad morzem, budowa wizerunku marki Blue Apart, sprzedaż terminów zimowych, sprzedaż voucherów świątecznych
Czas trwania: grudzień 2024 – luty 2025
Lokalizacja: Jastarnia
Pomysł: chwytająca za serce storytellingowa narracja
Plan:
- burzing kreatywny w zespole,
- organizacja sesji foto/video (produkcja: 1 dzień zdjęciowy, 3 modeli, scenariusz pod video wizerunkowe pion/poziom),
- scenariusz kampanii video, scenariusz pod rolki i foto,
- organizacja fotografa i video-makera, lektora, modeli, rekwizytów,
- plan kampanii reklamowej (cele, kanały, grupy docelowe, formaty)
- prezentacja konceptu i wyceny produkcji Klientowi
- produkcja sesji foto/video
- odpalenie kampanii
Punktem kulminacyjnym kampanii była produkcja filmu. Naszym celem było chwycić za serce niczym Allegro. Mimo, że nasze budżety były z pewnością skromniejsze, efekt końcowy naprawdę nam się podoba. Co najważniejsze Klient również zadowolony 😀
Scenariusz:
Przy tworzeniu storybordu nieocenionym przyjacielem okazał się DALL-E. O ile prościej jest wyrazić swoją wizję kreatywną video makerowi czy modelom przy pomocy treści wygenerowanych przez AI 🙌🏻
Pełen scenariusz zawierał oczywiście dokładny opis każdej sceny z wieloma wytycznymi zarówno dla modli jak i twórców foto/video.
Koncept kreatywny dla Twojej kampanii
Szukasz ekipy, która zrealizuje dla Ciebie pomysłową kampanię wizerunkową lub sprzedażową?
Pewnie obawiasz się o koszty? O tym ile kosztuje produkcja profesjonalnej sesji foto/video pisaliśmy wcześniej TUTAJ
Napisz ⤵︎
Dodaj komentarz