Koncepcja kreatywna na kampanię reklamową- case study BLUE APART

Koncepcja kreatywna na kampanię reklamową – case study

Kampanie reklamowe dzielą się na dwa rodzaje – wizerunkowe i sprzedażowe. Te pierwsze mają za zadanie ponieść się szeroko i zostać zapamiętane, a te drugie mają doprowadzić odbiorcę do zakupu produktu/usługi. Budując lejki marketingowe i sprzedażowe, nie można zapominać ani o jednym ani o drugim rodzaju kampanii.

 

Kampania, którą dziś rozłożymy na czynniki pierwsze miała wydźwięk zdecydowanie wiezrunkowy, ale ponieważ dotykała konkretnej usługi, oferowanej przez Klienta, jej „efektem ubocznym” miała być również sprzedaż.

 

Metryczka:

 

Klient: Blue Apart

Cele: popularyzacja spędzania ferii zimowych nad morzem, budowa wizerunku marki Blue Apart, sprzedaż terminów zimowych, sprzedaż voucherów świątecznych

Czas trwania: grudzień 2024 – luty 2025

Lokalizacja: Jastarnia

Pomysł: chwytająca za serce storytellingowa narracja

 

Plan:

  • burzing kreatywny w zespole,
  • organizacja sesji foto/video (produkcja: 1 dzień zdjęciowy, 3 modeli, scenariusz pod video wizerunkowe pion/poziom),
  • scenariusz kampanii video, scenariusz pod rolki i foto,
  • organizacja fotografa i video-makera, lektora, modeli, rekwizytów,
  • plan kampanii reklamowej (cele, kanały, grupy docelowe, formaty)
  • prezentacja konceptu i wyceny produkcji Klientowi
  • produkcja sesji foto/video
  • odpalenie kampanii

Punktem kulminacyjnym kampanii była produkcja filmu. Naszym celem było chwycić za serce niczym Allegro. Mimo, że nasze budżety były z pewnością skromniejsze, efekt końcowy naprawdę nam się podoba. Co najważniejsze Klient również zadowolony 😀

 

Scenariusz:

 

Przy tworzeniu storybordu nieocenionym przyjacielem okazał się DALL-E. O ile prościej jest wyrazić swoją wizję kreatywną video makerowi czy modelom przy pomocy treści wygenerowanych przez AI 🙌🏻 

Pełen scenariusz zawierał oczywiście dokładny opis każdej sceny z wieloma wytycznymi zarówno dla modli jak i twórców foto/video.

 

Efekt końcowy

Efektem końcowym jest 60-sekundowe video wizerunkowe oraz 18-sekundowe video pod kampanię sprzedażową, kilka rolek i kilkadziesiąt zdjęć.

 

Udało nam się wycisnąć chociaż jedną łezkę?

 

Koncept kreatywny dla Twojej kampanii

Szukasz ekipy, która zrealizuje dla Ciebie pomysłową kampanię wizerunkową lub sprzedażową? 

Pewnie obawiasz się o koszty? O tym ile kosztuje produkcja profesjonalnej sesji foto/video pisaliśmy wcześniej TUTAJ

Napisz ⤵︎

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.

Dodaj komentarz

Zalogowany jako admin. Edytuj swój profil. Wylogować się? Wymagane pola są oznaczone *

Drag Watch video View Discover