Od jakiegoś czasu niektórzy z nas mają możliwość wstawiania zdjęć 3D na Facebooka. Opcja była do tej pory możliwa jedynie dla osób posiadających najnowsze modele iPhone czy Samsung lub tych, którzy tworzą tzw. mapy głębi obrazu na komputerze.
Od niedawna Facebook pozwala nam „przerabiać” zwykłe zdjęcia w 3D niezależnie od tego w jakim urządzeniu zostały zrobione. Dla marketerów to dobra wiadomość. Możemy dzięki temu tworzyć zdecydowanie ciekawsze treści dla marek, z którymi współpracujemy.
Przerabiane zdjęcie 3D może mieć pewne niedoróbki i nie zastąpi „prawdziwego” zdjęcia 3D. Ale warto pobawić się nowymi możliwościami 🙂
Serwis od niedawna pomaga bardziej rozwinąć skrzydła stronom firmowym. Jeśli więc kiedyś zrezygnowałeś z rozwijania tam strony swojej marki, czas powrócić, gdyż dziś dużo szybciej i łatwiej przyjdzie Ci zbudowanie społeczności wokół swojej firmy.
Najważniejszą funkcją dodaną już kilka miesięcy temu jest możliwość zapraszania kontaktów Administratora strony do jej obserwowania. Jeśli więc możesz poszczycić się obszerną bazą kontaktów, możesz dziś zaprosić ich do obserwowania strony Twojej marki. Ta metoda jeszcze świetnie działa, gdyż mało kto o tym wie i na razie firmy rzadko wykorzystują ten trik.
LinkedIn pozwoli Ci jednorazowo zaprosić 25 kontaktów. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie abyś zaprosił kolejne 25. Dzienny limit to 50 zaproszeń. A więc stopniowo, a nie lawinowo, ale można 🙂
Nasza nowa strona firmowa na LinkedIn osiągnęła dziś swój limit, ale jutro wracamy i działamy dalej 🙂
Od niedawna możesz też dodać wydarzenie na LinkedIn w imieniu swojej firmy. Działa to bardzo podobnie jak na Facebooku. Warto korzystać z nowych opcji aby wyprzedzić działania konkurencji.
Serwis wychodzi na przeciw markom, które najbardziej cierpią na obecnej sytuacji związanej z koronawirusem. Prowadzisz restaurację? Możesz dodać naklejkę do swojej relacji „instastory” z przyciskiem kierującym do zamówienia jedzenia online. Warunkiem jest posiadanie konta firmowego lub konta twórcy na Instagramie oraz współpraca z jednym z wybranych partnerów (pośredników) np. Uber Eats.
Nowe naklejki i przyciski w serwisie pozwalają (również przy pośrednictwie wybranych partnerów) sprzedawać Vouchery Podarunkowe bezpośrednio z poziomu Instagrama.
Więcej informacji na temat jak dodać te naklejki i przyciski znajdziesz na oficjalnym blogu Instagrama.
Zainteresował Cię ten wpis? Chciałbyś otrzymywać powiadomienia o nowych artykułach? Zapisz się na nasz newsletter. Nie spamujemy, wysyłamy tylko przydatny content 😉
Jeśli spodobał Ci się ten artykuł podziel się nim ze znajomymi!