Marketing to coś więcej
niż liczba postów w tygodniu i dodawanie CTA 🙂Opracowana przez nas formuła obsługi mediów społecznościowych składa się z 2 etapów: projektowego oraz wdrożeniowego. Najpierw dokładnie analizujemy potrzeby Twojego biznesu i specyfikę grupy odbiorców, a potem planujemy odpowiadające im działania.
Co otrzymasz, jeśli zdecydujesz się na współpracę z nami:
-
Strategię działania, czyli określenie grup docelowych, ich potrzeb, obaw, alternatyw oraz ścieżki zakupowej, którą podążają, a także analiza konkurencji i określenie UVP (Unique Value Proposition).
Pod koniec tego etapu decydujemy, które z mediów społecznościowych będą najlepszymi kanałami marketingowymi dla Twojej marki.
- Content plan – zaplanowany tak, aby pokrywać wszystkie etapy ścieżki zakupowej Twojego klienta oraz jego relacji z marką. Zaprojektowany, by realizować Twoje cele biznesowe, ułożony w przemyślane ścieżki zakupowe i lejki marketingowe.
- Koncepcja kreatywna – jej zadaniem jest zatrzymanie uwagi odbiorcy na dłużej, przedstawienie komunikatów Twojej marki w sposób, który do niego trafi.
- Kampanie sprzedażowe – zaplanowane i wdrożone przez specjalistkę z dużym doświadczeniem, która analizuje, wyciąga wnioski i regularnie optymalizuje kampanie tak, aby uzyskać jak najlepsze wyniki.
- Produkcja treści – tworzenie świeżego, odpowiadającego na trendy contentu foto i/lub wideo, który jest zgodny z koncepcją kreatywną i pomaga realizować cele marketingowe.
- Zespół projektowy – project managerka, specjalistka od kampanii płatnych, content creator, social media manager, copywriterka, graficzka. Na sukces komunikacji zawsze pracuje kilka osób o zróżnicowanych kwalifikacjach.
Wycenę poprowadzenia dla Ciebie skutecznego Social Media Marketingu możemy przedstawić po analizie Twojego biznesu i zapotrzebowań komunikacyjnych.